loading...
راه خدا
دانشجو بازدید : 10 چهارشنبه 13 آذر 1392 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حاج احمد خمینی:

ما امروز موظف هستیم پشت سر حضرت آیت الله خامنه ای حرکت کنیم. هرچه ایشان گفت گوش کنیم، اگر روزی حرکت ما با حرکت ولیّ نخواند، بدانید که نقص از ماست! اگر امروز اختلاف موجب شود که اقتدار ولی فقیه صدمه بخورد ، گناه بزرگی مرتکب شده ایم. اگر روزی از پشت سر ولی فقیه کنار رویم و اگر ولی فقیه نفوذ کلمه اش کم شود، چه گناه بزرگی مرتکب خواهیم شد.  تمام زحمات ملت عزیز، شهدا و امام از بین می رود. ما باید سعی کنیم اتحادمان را حفظ کنیم و پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم. 

... قاطع تر پشت سر رهبری باشیم و نگذاریم رهبرمان احساس تنهایی کنند. همانطور که نگذاشتید امام احساس تنهائی کند. اطاعت از آیت الله خامنه ای ، اطاعت از امام است. هر کس منکر این معنا شود ، مطمئن باشید در خط امام نیست و هر کس بگوید که اطاعت از امام غیر از اطاعت از آیت الله خامنه ای است، در خط امریکاست.  من بعد از رحلت امام، با خدا و امام عهد کردم که کوچکترین قدمی را علیه رهبری و بر خلاف رهبری و حتی برخلاف میل رهبری بر ندارم و اگر شما مردم هم، چنین پیمانی را تجدید کنید، مطمئن باشید که ما در تمام زمینه ها بر امریکا پیروز می شویم.

 

نکته ها و گفته ها ، دفتر اول

 

دانشجو بازدید : 27 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

در نشست تقدیر از دست اندرکاران تولید فیلم های تلویزیونی حماسه 9 دی عنوان شد:
فتنه 88 با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری خاموش شد و دست دشمنان اسلام بیش از پیش رو شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مراسم تقدیر از دست اندکاران تولید فیلم های تلویزیونی حماسه 9 دی  عصر امروز در سالن مذاکرات مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و تقدیر از عوامل برنامه ساز حماسه 9 دی گفت: در فرصتی که پیش روی عوامل برنامه ساز گذاشتیم، خوشبختانه تله فیلم های "ابابیل"، "مسیر روشن"، "فاصله کانونی" ویژه حماسه 9 مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

وی بااشاره به اتفاق بزرگ 9 دی تصریح کرد: در 9 دیماه 88 اتفاق و انقلاب بزرگی رخ داد و به دنبال جریان انتخابات، شبکه های معاند جمهوری اسلامی از جمله "بی بی سی فارسی" بنا به درخواست استعمار پیر باهدف تخریب ایران پیش رفتند که با لطف الهی و مقام معظم رهبری با شکست روبرو شدند      

دارابی ادامه داد: بزرگترین خواسته انگلستان (استعمار پیر)، تخریب ایران و گرفتن حق رای از مردم ما بود که فتنه آن ها با درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی با شکست روبرو شد.

معاون سیما اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) در پرتو دین اسلام پیروز شد و مردم کشور ما برعکس دیگر کشورها آزادی کامل در مجلس و حق رای خود دارند.

    دارابی با اشاره به افرادی که دچار توهم شدند، ابراز داشت: عده ای دچار توهم شدند و با فتنه 88 همراه شده که برخی به اشتباه خود پی بردند.      

وی با اشاره به انتخابات سال 76 اظهار داشت: در انتخابات سال 76 حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری بازنده شد ولی او اولین کسی بود که به برگزیده انتخابات تبریک گفت و او را همراهی کرد      

معاون سیما با اشاره به تصویر کشیدن همه اتفاقات سال    88 در این سه تله فیلم افزود: خوشبختانه بازی ها، نگارش فیلمنامه، کارگردانی و تلاش همه دست اندرکاران برنامه ساز حماسه 9 دی به خوبی درخشید و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اراده و خواست مردم رای ها از صندوق بیرون آمد و بزرگترین گناه نابخشودنی افراد فتنه  88 اتهام زدن به ناسالم بودن انتخابات است.

معاون سیما با اشاره به جشنواره فیلم های تلویزیونی 9 دی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم تا سال 92 جشنواره فیلم های تلویزیونی حماسه 9 دی رابرگزار کنیم تا دشمنان اسلام خوار شوند.

وی در خصوص بیش از 75 عنوان برنامه تلویزیونی ابراز داشت: بیش از 75 عنوان برنامه، فیلم های تلویزیونی در خصوص حماسه 9 دی را در قالب برنامه های مستند، گفتگو محور، میزگرد، نمایشی و .. داشتیم که امیدوارم برای سال 92 عوامل برنامه ساز با آثاری متفاوت برای مبارزه با دشمنان اسلام به میدان آیند.

* تولیدات نمایشی مراحل دشواری را طی کرد

همچنین مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیماگفت: تولیدات نمایشی مراحل دشواری را طی کرد ما در سال 88 فتنه بزرگی را از سوی قدرت های جهانی شاهد بودیم.

وی افزود: خنثی کردن فتنه های دشمن به رهبری امام خامنه ای و سرکوب غربی ها جمهوری اسلامی ایران تا سال های آینده بیمه کرد.

فرجی با اشاره به خلق 3 اثر ویژه حماسه 9 دی اظهار داشت: برای حماسه 9 دی3 تله فیلم ساخته شد و خوشبختانه به دنبال آن مردم تشکر خاصی از دست اندرکاران این برنامه ها و صدا و سیما داشتند


*فصل جدیدی در ژانر سیاسی آغاز شده است

همچنین، مجید زین العابدین مدیر شبکه 3 سیما گفت: با ساخت این برنامه ها و درایت معاون سیما، فصل جدیدی در خصوص ژانر سیاسی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این 3 تله فیلم موضوع روز را به تصویر کشیدند که همه این درایت ها رامدیون "دارابی" معاون سیما و دستوری که وی به مدیران ابلاغ کردند، هستیم.

زین العابدین تصریح کرد: تله فیلم "فاصله کانونی" یک کار جهادی بود که نگارش، پیش تولید و ساخت آن حدود 33 روز زمان برد و خوشبختانه همه قوم ها توانستند با آن همراه شوند.

*حماسه 9دی باید به نسل های دیگر انتقال یابد

همچنین محمدرضا شریفی مدیر گروه تله فیلم شبکه 3 سیماگفت: وقتی بحث حماسه 9دی ماه می شود، همه حوادث در ذهن همه ما مرور شده و این اتفاقات باید به نسل های آینده منتقل شود

وی افزود: وقتی در مورد یک وحدت ملی صحبت می کنیم پی به اهداف دشمنان اسلام می بریم و با داشتن وحدوت کلمه وبه قول فرمایش مقام معظم رهبری توانستیم چشم دشمنان خود را کور کنیم


*خاموش کردن فتنه دشمن انقلاب بزرگی بود

همچنین حسن اسلامی مهر رئیس مرکز سیما فیلم گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه 9 دی ماه و خاموش کردن فتنه دشمنان، انقلاب دیگری بود.


وی ادامه داد: امیدوار سال دیگر با ساخت آثاری قوی تر، پاسخگوی نیاز مخاطبان باشیم

*خوشحالم که در خدمت مردم بودم

همچنین جعفر دهقان بازیگر تله فیلم "فاصله کانونی" گفت: خوشحالم که این اتفاق همه ما را دور جمع کرد و از دست اندر کاران صدا وسیما سپاسگذارم.

وی ادامه داد: هرچند نقش من کوتاه بود ولی از اینکه در خدمت مردم بودم، افتخار بزرگی است.

شایان ذکر است،، در ادامه این مراسم "غلامحسین آخوند پور" تهیه کننده و کارگردان تله فیلم "مسیر روشن"، "سام درخشانی" بازیگر، "محمدرضا شریفی" مدیر گروه تله فیلم شبکه 3 سیما، بهمن گودرزی کارگردان "فاصله کانونی" و دیگر عوامل از صدا و سیما و نیز دارابی معاون سیما تشکر کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از محمد کاظم کاظمی مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما، غلامحسین آخوندپور تهیه کننده و کارگردان "مسیر روشن"، مهدی سجاده چی نویسنده، سام درخشانی و حسین سلمانی از بازیگران این تله فیلم تقدیر شد و به دنبال آن، از عوامل "فاصله کانونی" که عبارتند از، محمدرضا شریفی مدیر گروه تله فیلم شبکه 3 سیما، مصطفی علمی فر تهیه کننده، بهمن گودرزی کارگردان سعید امینی نویسنده، سولماز آق مقامی و جعفر دهقان بازیگران و مهرداد نیک نام نویسنده تشکر ویژه ای شد و در پایان از عوامل تله فیلم "ابابیل" حسن اسلامی مهر رئیس مرکز سیما فیلم، جواد مزدآبادی کارگردان و حدیثه تهرانی بازیگر تقدیر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دانشجو بازدید : 27 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحيم

خدای متعال برای ما رهبرانی قرار داده که با زندگی ساده خود برای ما الگو بوده اند .یکی از آنان حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) بود . پس از وی حضرت آیت الله خامنه ای نیز چون اوست

ایشان می فرمودند که :«من وقتی ازدواج کردم همسرم از پدرش ، که فرش فروش بوده ، فرشی به عنوان جهیزیه به همراه داشته است که هنوز نیز، با وجود فرسودگی آن ، در منزل ما از آن استفاده می شود و بجز آن ، قالی دیگری در منزل نداریم . چند مرتبه گفته اند که این قالی نخ نما شده و خواسته اند که آن را عوض کند ولی من اجازه نداده ام . اصلا در طول زندگی خود ، نه قالیچه ای خریده ام و نه فرشی به خانه اضافه کرده ام ، حتی آنها را تبدیل به احسن نیز نکرده ام . من در طول این دوران یک مرتبه گوشت تازه نخریده ام ، کوپن گوشت سردی که همه مردم از آن استفاده می کردند ما نیز از آ ن استفاده می کردیم ، مگر آنکه گوشت نذری می آوردند . سایر مایحتاج زندگی مثل پنیر، نفت و کره نیز به همین صورت تهیه می شود

این زندگی رهبر ماست که در بالاترین مقامات این کشور قرار دارد و در طول زندگی خود، زندان، شکنجه ، تبعید و بسیاری گرفتاریهای دیگر را به جان خریده و برای خدمت به اسلام به عنوان فردی شایسته مشغول انجام وظیفه است

آیت الله مصباح یزدی ،کتاب مباحثی درباره حوزه، ص :215

 

دانشجو بازدید : 15 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

بی بی سی: تشخیص آیت الله خامنه ای راه را بر القای بحران بسته است  

وبسایت شبكه دولتی انگلیس معتقد است تلاش اپوزیسیون جمهوری اسلامی برای ترساندن حاكمیت از بحران و تحریم، بیهوده است. بی بی سی اذعان كرد: آیت الله خامنه ای چالش های پیش روی حكومت را بهتر از مخالفان تشخیص داده و در مقابل، پیش بینی اپوزیسیون در طول سالها درست از آب درنیامده است.
بی بی سی فارسی با اشاره به سیاه نمایی های گاه و بیگاه كه از سوی محافل ضد انقلاب و فتنه گر صورت می گیرد و القای وضعیت بحرانی می كند، نوشت: شرایط جمهوری اسلامی به گونه ای بوده كه همواره نشانه هایی از بحران را با خود داشته است. چنین تفسیری از دوران پرالتهاب اول انقلاب تا زمان جنگ وجود داشت. به گفته برخی اصلاح طلبان اگر اوضاع به همین منوال پیش می رفت، سقوط نظام حتمی و تجزیه ایران محتمل بود. آنها می گویند دوم خرداد مانع این اتفاق شد و عمر حكومت را تمدید كرد[!اما] بعداً كه اصلاح طلبان دریافتند پیشبرد برنامه هایشان به این سادگی ها نیست، دوباره القای حس خطر و بحران را شدیدتر از هر زمان از سر گرفتند. اوج این روند نامه 127تن از نمایندگان اصلاح طلب مجلس ششم در سال 1381 خطاب به آیت الله خامنه ای بود؛ «شاید در تاریخ پر فراز و نشیب معاصر ایران، هیچ زمانی را به حساسیت امروز نتوان یافت. با این حال و روز كشور، فرصت چندانی باقی نمانده است. اگر جام زهری باید نوشید قبل از آنكه كیان نظام و مهمتر از آن، استقلال و تمامیت ارضی كشور در مخاطره قرار گیرد باید نوشیده شود.»
بی بی سی می افزاید: تحلیل اصلاح طلبان این بود كه لشكركشی آمریكا به افغانستان خطر حمله آمریكا به ایران را نیز افزایش داده و ایران باید برای پیشگیری از این اتفاق نشان دهد كه هم در عرصه داخلی و هم در عرصه خارجی عقب نشینی كرده است. تحلیل اصلاح طلبان این بود كه اگر آمریكا ببیند در ایران اصلاحات شده و رهبرانش كوتاه آمده اند، فكر حمله به ایران را كنار خواهد گذاشت. آنچه در عمل اتفاق افتاد كمك های پنهان به آمریكا در جنگ افغانستان بود. آمریكا پاسخی را كه ایرانیان [ دولت خاتمی ] انتظار داشتند به این همكاری نداد. ایران حتی حاضر شد فعالیت های هسته ای خود را در معرض نظارت بیشتر بازرسان قرار دهد.
این تحلیل خاطرنشان می كند: طرفداران اصلاحات احساس می كردند كه اگر آیت الله خامنه ای بعضی خواسته های آنها را پذیرفته، پس ابتكار عمل را ربوده اند. آنچه آنها با به كارگیری و رواج دادن عبارت «جام زهر» در پی آن بودند یك نمایش آشكار ضعف از طرف آیت الله خامنه ای بود. اما او نگذاشت انعطاف هایش نشانه ضعف تلقی شود.
بی بی سی با اذعان به اینكه «حكومت در ایران همچنان ظرفیت آن را دارد كه با جابجایی مدیریت های اجرایی از طریق ساز و كار انتخابات، رویه های موجود را تغییر دهد بدون آن كه نگران بقای خود باشد»، می نویسد: تحریم هیچ حكومتی تاكنون به سقوط آن منجر نشده است. ترساندن رهبری از سقوط نظام به دلیل تحریم ها یا فقدان دموكراسی [ ادعای گروه های اپوزیسیون در تحلیل ها] مبنای تاریخی ندارد.
تحلیلگر این رسانه می افزاید: برای آیت الله خامنه ای طبعاً اولویت، حفظ و بقای نظام است. اگر او به این برداشت نرسد كه نظام در خطر است، دلیلی برای تغییر جهت ندارد. شاید اگر اكبر هاشمی رفسنجانی یا حتی محمد خاتمی زمام اجرایی كشور را به دست بگیرند، فضای سیاسی باز شود اما بقا و اقتدار جمهوری اسلامی لزوماً در گرو این نیست كه زندانیان آزاد یا سخت گیری شورای نگهبان كمتر شود.
بی بی سی در ادامه این تحلیل تصریح كرد: رهبری دلیلی نمی بیند برای رفع خطری كه وجود آن را قبول ندارد عقب نشینی كند. كشور با سپردن امور اجرایی به چهره های وفادار به نظام به اندازه كافی فضا برای مانور خواهد داشت و نیازی به بازی دادن چهره های مخالف احساس نمی شود.
در ادامه این تحلیل آمده است: آیت الله خامنه ای نشان داده كه اگر مصلحت نظام را در گرو نرمش نشان دادن ببیند این كار را خواهد كرد چنان كه در اوج جنگ قدرت بین اصلاح طلبان و محافظه كاران، از خود نرمش هایی چند نشان داد. نمونه آن دستورش به شورای نگهبان مبنی بر تأیید نتیجه انتخابات تهران، تایید افتتاح مجلس ششم، دستور به آزادی یك نماینده اصلاح طلب آن مجلس از زندان بود و یا دستور به تایید دو نامزد ریاست جمهوری سال 1380[معین و مهرعلیزاده] كه شورای نگهبان رد صلاحیت كرده بود.
بی بی سی با اشاره به تلاش عناصر ضد انقلاب و فتنه گر برای ایجاد فضای ترس نسبت به بحران ها و اورژانسی نشان دادن وضعیت نوشت: تلاش برای ترساندن از سقوط نظام تاكنون جواب نداده و این گونه پیش بینی های مخالفان در سالهای ممتد عمر جمهوری اسلامی درست از آب درنیامده است. آیت الله خامنه ای نشان داده كه خطر چالش های پیش روی حكومت خود را بهتر از مخالفان تشخیص داده و دلیل آن هم پابرجایی این حكومت است. نظام همچنان برقرار است و به دلیل تركیبی از شانس [!]، تدبیر و سركوب[!]، امروز در اقتدار كامل به سر می برد.

منبع: كیهان

درباره ما
Profile Pic
سعي بر اين است مطالبي آورده شما تا وقت گرانبهاي شما هدر نرود و در محضر خداوند سرافكنده نشويم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دفاع مقدس

    شهدا مظهر قدرت ایران

    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 35
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 4,491
  • کدهای اختصاصی
    بسیجی

    امام خامنه ای: بسیجی یعنی علی که تمام وجودش برای اسلام وقف شده بود.