loading...
راه خدا
دانشجو بازدید : 27 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

در نشست تقدیر از دست اندرکاران تولید فیلم های تلویزیونی حماسه 9 دی عنوان شد:
فتنه 88 با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری خاموش شد و دست دشمنان اسلام بیش از پیش رو شد.

 به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، مراسم تقدیر از دست اندکاران تولید فیلم های تلویزیونی حماسه 9 دی  عصر امروز در سالن مذاکرات مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

علی دارابی معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و تقدیر از عوامل برنامه ساز حماسه 9 دی گفت: در فرصتی که پیش روی عوامل برنامه ساز گذاشتیم، خوشبختانه تله فیلم های "ابابیل"، "مسیر روشن"، "فاصله کانونی" ویژه حماسه 9 مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

وی بااشاره به اتفاق بزرگ 9 دی تصریح کرد: در 9 دیماه 88 اتفاق و انقلاب بزرگی رخ داد و به دنبال جریان انتخابات، شبکه های معاند جمهوری اسلامی از جمله "بی بی سی فارسی" بنا به درخواست استعمار پیر باهدف تخریب ایران پیش رفتند که با لطف الهی و مقام معظم رهبری با شکست روبرو شدند      

دارابی ادامه داد: بزرگترین خواسته انگلستان (استعمار پیر)، تخریب ایران و گرفتن حق رای از مردم ما بود که فتنه آن ها با درایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی با شکست روبرو شد.

معاون سیما اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) در پرتو دین اسلام پیروز شد و مردم کشور ما برعکس دیگر کشورها آزادی کامل در مجلس و حق رای خود دارند.

    دارابی با اشاره به افرادی که دچار توهم شدند، ابراز داشت: عده ای دچار توهم شدند و با فتنه 88 همراه شده که برخی به اشتباه خود پی بردند.      

وی با اشاره به انتخابات سال 76 اظهار داشت: در انتخابات سال 76 حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری بازنده شد ولی او اولین کسی بود که به برگزیده انتخابات تبریک گفت و او را همراهی کرد      

معاون سیما با اشاره به تصویر کشیدن همه اتفاقات سال    88 در این سه تله فیلم افزود: خوشبختانه بازی ها، نگارش فیلمنامه، کارگردانی و تلاش همه دست اندرکاران برنامه ساز حماسه 9 دی به خوبی درخشید و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اراده و خواست مردم رای ها از صندوق بیرون آمد و بزرگترین گناه نابخشودنی افراد فتنه  88 اتهام زدن به ناسالم بودن انتخابات است.

معاون سیما با اشاره به جشنواره فیلم های تلویزیونی 9 دی اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم تا سال 92 جشنواره فیلم های تلویزیونی حماسه 9 دی رابرگزار کنیم تا دشمنان اسلام خوار شوند.

وی در خصوص بیش از 75 عنوان برنامه تلویزیونی ابراز داشت: بیش از 75 عنوان برنامه، فیلم های تلویزیونی در خصوص حماسه 9 دی را در قالب برنامه های مستند، گفتگو محور، میزگرد، نمایشی و .. داشتیم که امیدوارم برای سال 92 عوامل برنامه ساز با آثاری متفاوت برای مبارزه با دشمنان اسلام به میدان آیند.

* تولیدات نمایشی مراحل دشواری را طی کرد

همچنین مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیماگفت: تولیدات نمایشی مراحل دشواری را طی کرد ما در سال 88 فتنه بزرگی را از سوی قدرت های جهانی شاهد بودیم.

وی افزود: خنثی کردن فتنه های دشمن به رهبری امام خامنه ای و سرکوب غربی ها جمهوری اسلامی ایران تا سال های آینده بیمه کرد.

فرجی با اشاره به خلق 3 اثر ویژه حماسه 9 دی اظهار داشت: برای حماسه 9 دی3 تله فیلم ساخته شد و خوشبختانه به دنبال آن مردم تشکر خاصی از دست اندرکاران این برنامه ها و صدا و سیما داشتند


*فصل جدیدی در ژانر سیاسی آغاز شده است

همچنین، مجید زین العابدین مدیر شبکه 3 سیما گفت: با ساخت این برنامه ها و درایت معاون سیما، فصل جدیدی در خصوص ژانر سیاسی آغاز شده است.

وی ادامه داد: این 3 تله فیلم موضوع روز را به تصویر کشیدند که همه این درایت ها رامدیون "دارابی" معاون سیما و دستوری که وی به مدیران ابلاغ کردند، هستیم.

زین العابدین تصریح کرد: تله فیلم "فاصله کانونی" یک کار جهادی بود که نگارش، پیش تولید و ساخت آن حدود 33 روز زمان برد و خوشبختانه همه قوم ها توانستند با آن همراه شوند.

*حماسه 9دی باید به نسل های دیگر انتقال یابد

همچنین محمدرضا شریفی مدیر گروه تله فیلم شبکه 3 سیماگفت: وقتی بحث حماسه 9دی ماه می شود، همه حوادث در ذهن همه ما مرور شده و این اتفاقات باید به نسل های آینده منتقل شود

وی افزود: وقتی در مورد یک وحدت ملی صحبت می کنیم پی به اهداف دشمنان اسلام می بریم و با داشتن وحدوت کلمه وبه قول فرمایش مقام معظم رهبری توانستیم چشم دشمنان خود را کور کنیم


*خاموش کردن فتنه دشمن انقلاب بزرگی بود

همچنین حسن اسلامی مهر رئیس مرکز سیما فیلم گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، حماسه 9 دی ماه و خاموش کردن فتنه دشمنان، انقلاب دیگری بود.


وی ادامه داد: امیدوار سال دیگر با ساخت آثاری قوی تر، پاسخگوی نیاز مخاطبان باشیم

*خوشحالم که در خدمت مردم بودم

همچنین جعفر دهقان بازیگر تله فیلم "فاصله کانونی" گفت: خوشحالم که این اتفاق همه ما را دور جمع کرد و از دست اندر کاران صدا وسیما سپاسگذارم.

وی ادامه داد: هرچند نقش من کوتاه بود ولی از اینکه در خدمت مردم بودم، افتخار بزرگی است.

شایان ذکر است،، در ادامه این مراسم "غلامحسین آخوند پور" تهیه کننده و کارگردان تله فیلم "مسیر روشن"، "سام درخشانی" بازیگر، "محمدرضا شریفی" مدیر گروه تله فیلم شبکه 3 سیما، بهمن گودرزی کارگردان "فاصله کانونی" و دیگر عوامل از صدا و سیما و نیز دارابی معاون سیما تشکر کردند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از محمد کاظم کاظمی مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما، غلامحسین آخوندپور تهیه کننده و کارگردان "مسیر روشن"، مهدی سجاده چی نویسنده، سام درخشانی و حسین سلمانی از بازیگران این تله فیلم تقدیر شد و به دنبال آن، از عوامل "فاصله کانونی" که عبارتند از، محمدرضا شریفی مدیر گروه تله فیلم شبکه 3 سیما، مصطفی علمی فر تهیه کننده، بهمن گودرزی کارگردان سعید امینی نویسنده، سولماز آق مقامی و جعفر دهقان بازیگران و مهرداد نیک نام نویسنده تشکر ویژه ای شد و در پایان از عوامل تله فیلم "ابابیل" حسن اسلامی مهر رئیس مرکز سیما فیلم، جواد مزدآبادی کارگردان و حدیثه تهرانی بازیگر تقدیر شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درباره ما
Profile Pic
سعي بر اين است مطالبي آورده شما تا وقت گرانبهاي شما هدر نرود و در محضر خداوند سرافكنده نشويم.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • دفاع مقدس

    شهدا مظهر قدرت ایران

    آمار سایت
  • کل مطالب : 55
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 100
  • بازدید سال : 351
  • بازدید کلی : 4,556
  • کدهای اختصاصی
    بسیجی

    امام خامنه ای: بسیجی یعنی علی که تمام وجودش برای اسلام وقف شده بود.